ПрАТ «Софія» здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», ПрАТ «Софія» може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Товари неналежної якості можна повернути протягом 14 днів, якщо недоліки товару виникли з вини виробника або продавця.
Увага! Повернення продукції, що була у вжитку, неможливе.
Для повернення товарів необхідно:
Якщо покупець хоче обміняти товар за власним бажанням без видимих причин, зворотна доставка здійснюється за його рахунок.
Зворотна доставка здійснюється транспортною компанією «Нова Пошта».
м. Бровари, бульвар Незалежності, 16, ПрАТ «Софія»
тел.: +38(063)-220-52-49; +38(067)-409-54-91
Відправка усієї суми за товар (вказана повна вартість), який було повернуто, здійснюється на банківську картку клієнта протягом 5-7 робочих днів з моменту отримання товару продавцем, перевірки та підтвердження підстав для його повернення.
Для переказу коштів нам знадобляться повні реквізити картки (Установа банку, МФО банку, Отримувач платежу, IBAN, рахунок отримувача, РНОКПП (ІПН) отримувача). Цю інформацію можна знайти у банківському додатку, під іменем Реквізити картки або Дані картки для платежу, платіжній картці у банку.