Доставка онлайн замовлень по всій території України здійснюється оператором «Нова Пошта» (згідно з тарифами перевізника за рахунок покупця).
Оплата онлайн замовлень здійснюється переказом на розрахунковий рахунок Приват Банку.
Ми працюємо по 100% передоплаті (повернення та обмін можливі) або оплата при отриманні на Новій пошті, при передплаті 300 грн за реквізитами.
Після оформлення замовлення наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей замовлення та оплати.
Увага!
Неправильно вказаний номер телефону, неточна або неповна адреса можуть призвести до додаткової затримки! Будь ласка, уважно перевіряйте ваші персональні дані під час реєстрації та оформлення замовлення.
Так само при вказівці невірного пункту призначення, оплата кур'єрських витрат провадиться за рахунок клієнта незалежно від суми замовлення.
Відразу після відправки вашого товару ви отримаєте інформаційне повідомлення з номером Вашої Товарно-Транспортної накладної.
Відстежити посилку можна на офіційних сайтах кур'єрської служби:
Нова Пошта — Відстеження посилок, вантажів, листів та інших відправлень | otsledit.com.ua
Якщо Ви не отримали листа з номером відстеження, то для отримання інформації про замовлення Ви можете зв'язатися з нами, і ми обов'язково відповімо вам:
Адміністратор інтернет-магазину
Зателефонувати: +38(063)-220-52-49
Перед тим, як розписатися в отриманні доставки, ми просимо Клієнтів уважно оглянути посилку. Посилка повинна бути акуратно обгорнута в пакет кур'єрської компанії та бути щільно запечатана.
При отриманні обов'язково перевіряйте кількість місць посилки (вказано у транспортній накладній), наявність усіх товарів на замовлення, а також їх зовнішній вигляд. У разі пошкодження упаковки, товарів або не повної комплектації замовлення необхідно скласти акт (претензію) і обов'язково повідомити про те, що сталося за телефоном +38(063)-220-52-49. Наші менеджери зв'яжуться з вами та узгодять деталі та подальші дії.
Якщо придбаний товар не був успішно доставлений через некоректну вказівку клієнтом інформації про доставку (відсутність вказівки або невірна вказівка номера телефону, адреси тощо, товар може бути відправлений назад за рахунок клієнта).
Доставка здійснюється відповідно до тарифів Нової Пошти, оплату здійснює покупець.